Інформація про заклад

Головна » Інформація про заклад   

 

"Дитинство – це ранок людського життя, а ранок має бути щасливим"

 

                                                                                                 С.Русова

 

           

 Відлік життя людини починається з дня народження, а плин самостійного життя бере початок із тієї миті, коли безпорадного малюка тримають дбайливі виховательські руки, що з часом стають такими ж рідними, як і материнські. Дитячий садок – це  перша пристань життєвої ріки, перші успіхи і перемоги, образи і прикрощі...

Починається історія садочка з вулиці Різдвяна,4, на якій  у 1963 році було побудовано і здано в експлуатацію дитячий садок №1 з  прекрасною назвою „Веселка”, яку він зберіг до сьогоднішнього часу, а згодом засяяв яскравою зіркою в сузір’ї  дошкільної  освіти м.Тульчина.

На початку 60 -  років дитячий садок «Веселка» був одним із перших в місті і самим красивим і самим сучасним. Нова будівля заповнилася дитячим щебетом та трудовим завзяттям всього педагогічного колективу. Першою господинею закладу була Овчарова  Людмила  Станіславівна. Педагоги під її керівництвом творчо та наполегливо працювали, а разом з тим започаткували гарні традиції. 

 

 

         Покладання квітів до пам’ятника

                              загиблих воїнів  в День Перемоги.                    

         1968 р.

 

 

 

 

 

Робота в куточку книги.

1973 р.

 

  Дитсадок швидкими темпами розвивався, попит на його відвідування    збільшувався,  адже  зростав і контингент самих дітей.

 

 


Екскурсія до автовокзалу.

Вихователь Смірнова Людмила Валентинівна.

1973р.

 

 

  З   1973  року керівником закладу призначено   Саклакову  Лідію  Єгорівну, енергійну, вимогливу та працьовиту жінку.

  

 

Заняття з аплікації.

Вихователь Корніцька  Євдокія Володимирівна.

1978р.

З  1988 року розпочала свою діяльність, як завідувач, Волошина Алла Григорівна.  Глибокі знання і любов до своєї професії, незвичайне працелюбство, скромність, відповідальність відрізняли її від інших керівників закладів.

Педагогічний  колектив дитячого садочка  вітає

всіх з 8 Березням.

1989р.

 

 Засідання творчої групи в ЗДО під керівництвом Волошиної А.Г.  

2006р.

 З  2011 року  на посаду директора (завідувача) закладу дошкільної освіти  №1 «Веселка» призначена Чеперната Оксана Борисівна. Своєю невтомністю, дбайливістю  справжньої господині, високими вимогами до естетики навколишнього середовища вона надихає весь колектив. Добротою та материнською любов’ю світяться її очі, а прожитий новий день додає впевненості в тому, що її робота  дуже потрібна. Адже, кожній мамі важливо, щоб її  дитина була у безпеці, доглянута, смачно нагодована, комфортно і затишно себе почувала – як удома. Саме такі умови і надає своїм улюбленим вихованцям ЗДО «Веселка», яким так вміло та захоплено керує  досвідчений педагог та  чарівна жінка і справжня господиня,  Чеперната Оксана Борисівна, а в цій роботі її допомагають працівники  дитячого  садка.

4 жовтня 2013 року заклад дошкільної освіти  відзначав свою ювілейну дату  - 50 річчя з дня відкриття.

     В цей день колектив прийшли привітати голова районної ради Авраменко М.О., голова міської ради Весняний В.М., методист відділу освіти Железко О.В., депутати міської ради Маслова Л.А., батьки, бабусі, дідусі, всі хто причетний до благородної справи виховання підростаючого покоління. Пісні, танці, костюми, виступи дітей та дорослих – все було пронизане радістю життя на Планеті Дитинства.

 

     Приємним подарунком від депутата  міської ради  Маслової   Л.А. став вірш

З   ЮВІЛЕЄМ!

          Де котить хвилі Броварський ставок,

          Де хороше і в літню, й зимню пору,

          Збирає веселковий дитсадок

          Свою малечу до дзвінкого двору.

          Тут весело, тут гарно їм усім,

          Тут дух добра і творчості витає,

          Це для дітей надійний другий дім,

          І краще, ніж в «Веселці», не буває!

          В садочку однаково люблять всіх,

         Дбайливі руки гладять по голівці,

        Лунає голосний дитячий сміх

        У цій казковій, сонячній домівці!

        Тож хай і далі тут живе краса,

        Хай сяє, мов з чарівного люстерка,

        Хай бережуть Величні небеса

        Дитячий заклад з назвою «Веселка»!

В свою чергу директор ЗДО Чеперната О.Б. щиро подякувала всім гостям за привітання, подарунки, за теплоту і щирість їх сердець і запевнила, що колектив буде продовжувати самовіддано працювати і далі підтримувати гарні традиції попередників, навчати і виховувати дітей, даруючи їм веселку радості, добра і щастя.

Вже п'ятдесят чотири роки перед маленькими  тульчинцями відкриті двері "Веселки"  в чудову країну казок, ігор та знань, де вони отримують такі потрібні їм

вміння спілкуватися і любити, жити і перемагати, де про садок говорять, як про затишний і гостинний дім, де живе любов, доброта і чуйність, де педагоги – мудрі та чуйні, аура світла і чиста.

«Веселка» є для дітей справжнім будинком радості, для батьків та педагогів – будинком творчості, пошуку, натхнення та впевненою відповіддю на безліч запитань виховного змісту. Бо ж вихованням дітей, питаннями всебічного розвитку та  оздоровлення малечі, налагодженням їх гармонійних  відносин з оточуючим світом тут займаються лише ті, хто давно та віддано присвятив своє життя цій непростій справі. Тому й діти із захопленням та величезним інтересом вбирають всю надану їм інформацію, з радістю сприймають щодня все нове, цікаве, красиве та добре.

         

 Колектив дитячого садочку під керівництвом

директора Чепернатої О.Б. на День міста.

Виставка квіткових композицій «Україна –рідний край»

2015р.

Сьогодні в садочку функціонує 5 вікових груп: ясельна, 1 молодша, 2 молодша,  середня та  старша, кількісний склад дитячого колективу становить - 127 вихованців.

Колектив налічує 26 чоловік персоналу. Серед  них 10 педагогів, 5  із них мають вищу освіту.

Кожна група має свій профіль, що дозволяє поглибити розвиток  вихованців через вплив на них новітніх навчально-виховних  методик та прийомів.

Медична сестра Насінник Н. В. слідкує за станом здоров’я вихованців,  за дотриманням санітарно-гігієнічних норм та  нормами харчування. 

У дитсадочку дітей вчать гратись і навчатись, відпочивати і працювати, мислити, творити, поважати старших і допомагати.

Дитячий садок має  затишні, естетично оформлені групові кімнати,  меблі та декорації, гарне предметно-розвивальне середовище, спальні кімнати, музичний та спортивний зал. На подвір̕ ї розташовані ігрові та спортивний майданчик, квітники. Ранкова гімнастика, фізкультурні хвилинки, щоденні рухливі ігри на свіжому повітрі, піші переходи забезпечують руховий режим дошкільнят, розвивають пізнавальну діяльність, формують здоровий спосіб життя.

 

Положення 

про внутрішню систему забезпечення якості освіти

 закладу  дошкільної освіти (ясла-садок)  №1 

  

1. Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти в  ЗДО (ясла-садок) №1 розроблено відповідно до вимог частини третьої статті 41  Закону України  «Про освіту, Закону України «Про дошкільну освіту», Базового компоненту дошкільної освіти, Статуту закладу.

2. Стратегія (політика) забезпечення якості освіти в закладі базується на таких принципах:

- відповідності Базовому компоненту дошкільної освіти;

- відповідальності за забезпечення якості освіти та якості освітньої діяльності;

- системності в управлінні якістю на всіх стадіях освітнього процесу;

- демократизації в освітній діяльності;

- здійснення обгрунтованого моніторингу якості;

- готовності суб’єктів освітньої діяльності до ефективних змін;

- відкритості  інформації  на  всіх  етапах  забезпечення  якості  та  прозорості  процедур  системи забезпечення якості освітньої діяльності.

3. Мета внутрішньої системи якості освіти закладу складається в об'єднанні й інтеграції організаційних, методичних,  кадрових зусиль і ресурсів ЗДО з урахуванням різноманітних факторів та умов для досягнення високої якості освітнього процесу та його результатів, що відповідають кращим зразкам і відповідним стандартам.

Основні завдання внутрішньої системи забезпечення якості освіти передбачають розробку та дотримання в закладі вимог до визначення якісних результатів із наступних напрямків:

- збереження та зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров’я дитини;

- формування внутрішньої культури особистості в контексті рідної культури, мови, поваги до традицій і звичаїв народу, свідомого ставлення до себе, оточення та довкілля;

- формування особистості дитини, розвиток її творчих здібностей, набуття нею соціального досвіду;

- виконання вимог Базового компонента дошкільної освіти, забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту.

 

4.                Заклад працює у взаємодії з усіма зацікавленими суб’єктами, до яких відносяться:

       - здобувачі освіти та їх батьки;

                -   педагогічний персонал ЗДО;

                    -    засновник – Тульчинська міська рада Вінницької  області;

                 -  відділ освіти  молоді та спорту  Тульчинської міської ради    Вінницької області;

                    

                           -  громадськість. 

 

5. Критеріями ефективності внутрішньої системи забезпечення якості освіти є:

-                     відповідність досягнень здобувачів освіти державним вимогам до рівня освіченості, розвиненості та вихованості дитини 6 (7) років, сумарного кінцевого показника набутих дитиною компетенцій перед її вступом до школи.

-         відповідність узагальнених показників результату освітньої  роботи (сформованість певного виду компетенцій) змісту освітніх ліній, визначених інваріантною складовою Базового  компонента  дошкільної  освіти.

                     -     якісний склад та ефективність роботи педагогічних працівників.

-             показник наявності освітніх, методичних і матеріально-технічних ресурсів для забезпечення якісного освітнього процесу.

6. Характеристика чинної внутрішньої системи забезпечення якості освіти в ЗДО.

6.1. Зміст внутрішньої системи якості освіти закладу формується та реалізується за напрямами: «Освітнє середовище», «Педагогічна діяльність», «Здобувачі освіти». «Результати навчання, виховання», «Управління закладом освіти», «Формування іміджу сучасного закладу освіти».

6.2. Напрям «Освітнє середовище» відображає  забезпечення якісних показників розвитку вихованців закладу, створюються сприятливі умови навчання, виховання та перебування  в ясла-садку. Для цього діяльність закладу спрямована на облаштування куточків освітнього середовища, забезпечення ігровим, роздатковим та дидактичним матеріалом.

Для ефективного функціонування закладу створюється єдиний інформаційний простір, а саме, формується інформаційна база даних програми «Дитина».

При оцінюванні якості освітнього процесу можуть використовуватися комплексні технології для обробки результатів моніторингу.

 Для обміну інформацією з якості освітнього процесу використовується відео-, аудіо- і магнітні носії інформації, розмножувальна техніка.

 Для забезпечення більш широких і різноманітних зв'язків закладу із зовнішнім середовищем, у тому числі доступу до різних баз даних, джерел інформації ЗДО (ясла-садок) №1  підключено до швидкісного Інтернету.

Для забезпечення створення єдиного інформаційного поля ЗДО (ясла-садок) №1 функціонує офіційний сайт закладу  - dnz1-veselka@ukr.net

 6.3. У напрямі «Педагогічна діяльність» визначені критерії, оцінювання педагогічної діяльності педагогічних працівників у   ЗДО (ясла-садок) №1

- стан забезпечення кадрами відповідно фахової освіти;

- освітній рівень педагогічних працівників;

- результати атестації;

- систематичність підвищення кваліфікації;

- наявність педагогічних звань, почесних нагород;

методичних посібників, методичних рекомендацій, статтей тощо;

- участь в експериментальній діяльності;

- результати освітньої діяльності;

- оптимальність розподілу педагогічного навантаження;

- показник плинності кадрів. 

З метою вдосконалення професійної підготовки шляхом поглиблення, розширення й оновлення професійних компетентностей організовується підвищення кваліфікації  педагогічних працівників.

Щорічне підвищення кваліфікації педагогічних працівників здійснюється відповідно до Закону України «Про освіту». Загальна кількість академічних годин для підвищення кваліфікації педагогічного працівника впродовж п’яти років не може бути меншою за 150 годин.

Підвищення кваліфікації  педагогічних працівників здійснюється за такими видами:

- довгострокове підвищення кваліфікації – курси; 

- короткострокове підвищення кваліфікації: семінари, семінари-практикуми,  тренінги, конференції, «круглі столи» тощо.

Щорічний план підвищення кваліфікації педагогічних працівників затверджує педагогічна рада закладу.

Показником ефективності та результативності діяльності педагогічних працівників є їх атестація.

Атестація педагогічних працівників є обов'язковою і здійснюється один раз на п'ять років відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників.

6.4. Напрям «Здобувачі освіти. Результати навчання, виховання»  здійснюється шляхом  моніторингу і узагальнення  його результатів за освітніми лінями Базового компоненту дошкільної освіти.

Педагогічні  працівники  закладу дошкільної освіти, здійснюючи моніторингові дослідження щодо рівня розвитку компетенцій дошкільників, використовують підготовлений інструментарій  (анкети,  кваліметричні  моделі,  діагностичні  карти),  оцінюють результативність освітнього процесу та виявляють фактори, що впливають на його ефективність. Результат моніторингу узагальнюється педагогічними працівниками в текстовом, табличному та графічному вигляді. Саме освітній моніторинг допомагає відстежити динаміку змін в освітній системі, спрямувати її розвиток на запланований результат.

Показниками ефективності освітнього процесу якості надання освітніх послуг можуть бути:

- % здобувачів освіти, які мають достатній і високий рівень компетентності;

- позитивна динаміка розвитку дітей, засвоєння дітьми вимог комплексної програми;

- відповідність узагальнених показників результату освітньої  роботи (сформованість певного виду компетенцій) змісту освітніх ліній, визначених інваріантною складовою Базового  компонента  дошкільної  освіти;

- відповідність досягнень здобувачів освіти державним вимогам до рівня освіченості, розвиненості та вихованості дитини 6 (7) років, сумарного кінцевого показника набутих дитиною компетенцій перед її вступом до школи.

 6.5. Напрям «Управління закладом освіти» забезпечує функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти. Критеріями ефективності управлінської діяльності є:

- наявність нормативних документів, де закріплені вимоги за якістю освітнього процесу (модель випускника, програма розвитку і т.д.);

- оптимальність та дієвість управлінських рішень;

- керованість процесу управління забезпеченням функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти (наявність підрозділу або посадової особи, які відповідають за управління якістю освітнього процесу);

- формування освітньої програми закладу освіти (раціональність використання інваріантної  складової)

- підвищення показника відповідності засвоєних здобувачами освіти рівня та обсягу знань, умінь, навичок, інших компетентностей вимогам стандартів освіти;

- наявність та ефективність системи моральних стимулів для досягнення високого рівня якості освітнього процесу.

6.6.          Напрям «Формування іміджу сучасного закладу освіти» в ЗДО (ясла-садок)№1 здійснюється шляхом оприлюднення інформації про якість освітнього процесу,  освітньої діяльності на сайті закладу:

                   статут закладу освіти;

                   ліцензія на провадження освітньої діяльності;

                   структура та органи управління закладу освіти;

                   кадровий склад закладу освіти згідно з ліцензійними умовами;

     освітні програми, що реалізуються в закладі освіти, та перелік освітніх компонентів, що передбачені відповідною освітньою програмою;

    територія обслуговування, закріплена за закладом освіти його засновником (для закладів дошкільної та загальної середньої освіти);

                   мова (мови) освітнього процесу;

                   результати моніторингу якості освіти;

                   річний звіт про діяльність закладу освіти;

                   правила прийому до закладу освіти;

                   умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами;

                   інша інформаціящо оприлюднюється за рішенням закладу освіти або на вимогу законодавства.

 

Публічність освітньої діяльності закладу може здійснюватися публікаціями педагогічних працівників, батьків у засобах масової інформації.